Heeft u vragen over uw bestellingen of wilt u verzendinformatie?

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij, onze fabrikanten en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte. Houd uw Track en Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?

Het kan zijn dat wij niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. Mocht bij ons niet alles op voorraad zijn, kunnen wij wachten tot alles binnen is, zodat wij uw bestelling in één keer kunnen leveren. In uw account kunt u zien of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden en u heeft nog niet alles ontvangen, kunt u het beste even contact opnemen met ons.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd.  Artikelen die direct op voorraad zijn, heeft u meestal binnen 1 á 2 werkdagen in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg. Kiest u voor maatwerk, zoals programmeren van uw portofoons, dan kan dat een reden zijn dat de levering een dag langer duurt. Heeft u een afleveradres buiten Nederland?
Dan is uw artikel langer onderweg.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaardbezorging in Nederland is gratis vanaf € 100,- anders € 6,75. Onderstaande bezorgopties en aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag.

  • Brievenbuspost: maandag t/m zaterdag (niet verzekerd)
  • Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m vrijdag

Wilt u de verzendkosten naar een buitenlands adres opvragen? Neemt u dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat u bestelling in uw account? Dan is het gelukt.

Als u meer dan 45 minuten geleden besteld heeft en u heeft geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in uw klantaccount, neemt u dan contact met ons op. En maakt u zich geen zorgen: als er onterecht geld is afgeschreven, dan betalen we u dit automatisch terug.

Hoe bestel ik iets bij De Portofoon Discounter?

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in uw winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer uw bestelling. Denk aan het (bezorg)adres,  en inpakservice.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met op meerder manieren, deze worden zichtbaar bij deze stap.

Naast online bestellen is het ook mogelijk om uw bestelling telefonisch of per mail te plaatsen.

Heeft u vragen tijdens het bestellen? Wilt u eerst advies of een vrijblijvende offerte ontvangen? Neemt u dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

Prijzen
Op onze website worden de prijzen zowel inclusief als exclusief btw weergegeven. Wanneer u een product in uw winkelwagen plaatst, ziet u de prijs inclusief btw. Het totaalbedrag dat dikgedrukt staat is het bedrag inclusief btw. Dit bedrag dient u uiteindelijk te betalen.

Wat zijn retourdeals?

Een retourdeal is een afgeprijsd product (in nieuwstaat), dat niet als nieuw door de Portofoon Discounter verkocht wordt. Het product is niet gebruikt, helemaal compleet en niet beschadigd. Wanneer een product door één van onze klanten is teruggestuurd of omgeruild  bieden wij dit aan als retourdeal. Het gaat dan soms om artikelen die een beschadigde verpakking hebben. Maar het kan ook een product zijn dat uit de verpakking is geweest bij ons, om te laten zien aan de klant of verkeerd geleverd is. Uiteraard zijn de producten nog in nieuwstaat en zijn deze retourdeals maar in beperkte aantallen leverbaar. Omdat we vinden dat onze retourdeal-producten snel een nieuwe eigenaar verdienen, bieden we ze tegen een gereduceerd tarief aan.  De producten zijn dus praktisch gezien nieuw en niet refurbished of gerepareerd.

Intracommunautaire levering, onbelast van BTW?
De Portofoon Discounter exporteert vanuit Nederland ook producten naar ondernemers in andere EU-landen dan Nederland. Dit noemen wij een intracommunautaire levering. Deze levering is belast met 0% btw. Indien uw firma over een BTW nummer beschikt, kunt u deze invullen tijdens het online bestelproces. U kunt daarna de bestelling afrekenen. Nadat uw bestelling is geplaatst, gaan wij over tot verwerking van uw bestelling. Tevens  wordt dan het BTW nummer gecontroleerd Mocht dit onverhoopt niet goed gaan in het bestel proces, dan zorgen wij ervoor dat dit achteraf alsnog wordt gecorrigeerd. U ontvangt dan van ons een gecorrigeerde factuur belast met 0% btw. Het betalingsverschil storten wij retour op uw rekening.

Wat zijn de verzendkosten als ik producten wil huren bij Beijer Portofoon Verhuur?

De verhuurportofoons kunnen worden opgehaald in Zwolle, of tegen betaling van de verzendkosten (verzekerde verzending op basis van aantal portofoons, inclusief retour etiket via PostNL Business Center) worden toegestuurd. De verzendkosten heen en retour, worden altijd vooraf vermeldt op onze offerte. Ook kunnen de portofoons per koerier gebracht worden, bij het installeren van een repeater komt er altijd een medewerker langs om deze te installeren.

 

     

      

Wilt u meer informatie?

Bel: 038 337 96 86